בשעה טובה ולאחר חודשים של עבודה רבה, אנחנו גאים ומאושרים להעלות לאוויר את 'אנסינימי' לתקופת הרצה ראשונה. 

האתר הזה נועד להיות כלי התרגול וההכנה הטוב ביותר למבחני האנגלית שתוכלו למצוא: הבגרות באנגלית, מבחן אמי"ר וחלק האנגלית בפיסכומטרי. עבדנו רבות, ונמשיך לעבוד, כדי להפוך אותו לכלי הטוב ביותר שזמין לכם, הגולשים, כדי להתכונן ולעבור בהצלחה את המבחן באנגלית.

באתר תמצאו מערכת של תרגולים אינטראקטיביים בהם תוכלו לתרגל את הידע שלכם באנגלית ולקבל באופן מיידי פידבק, ציון והסברים נוספים. כאן תוכלו ללמוד כמו שתמיד ידעתם שאפשר - ופשוט לא מצאתם איפה.

באתר יש איזורים נפרדים עבור הבגרות באנגלית, מבחן אמי"ר וחלק האנגלית במבחן הפסיכומטרי. בנוסף, תמצאו אזור פתוח לפרסום שאלות ותשובות - אנחנו מזמינים אתכם לשאול כל שאלה שתרצו ולקבל תשובה מנימי (נמרוד) הסמכות המקצועית באתר, או מקהילת הגולשים של אנסינימי.

מי אנחנו?

אנחנו נמרוד (נימי) ויורי רונן, שני אחים מהצפון הרחוק (למרות שאחד כרגע גר בתל אביב...) - והאתר הזה הוא הגשמת חזון שלנו - חזון שבו כל תלמיד ותלמידה יוכלו ללמוד בקצב שלהם, בנוחות ובפרטיות שלהם, ובכיף שלהם - וכל תלמיד ותלמידה יוכלו לעבור את המבחן בהצלחה.

זהו האתר השני שאנחנו מקימים באותו הפורמט. האתר הראשון שלנו - "לשונימי - הכנה לבגרות בלשון" - קיים כבר מעל לשנה וחצי, והפך במהירות לכלי התרגול הפופולרי ביותר בישראל לבגרות בלשון. כאן באנסינימי, לקחנו את כל החלקים המוצלחים מ'לשונימי' וניסינו עוד לשפר אותם ככל האפשר. 

מה צפוי לקרות באתר בהמשך הדרך?

בחודשים הקרובים יעלו לאתר מאות מבחנים נוספים - כך שתוכלו לתרגל את כ-ל החומר אותו אתם צריכים ללמוד למבחן, ללא יוצא מהכלל. נעלה מבחנים בדרגות קושי שונות ובאורכים שונים, כדי להתאים את האתר לתלמידים מכל הרמות ובכל שלבי הלימוד.

בהמשך נוסיף גם תרגולים של מבחן ה-GMAT.

נשמח לשמוע את הפידבק והרעיונות שכם

האתר נמצא כרגע בשלב ראשוני של הרצה ובדיקות - נשמח לשמוע מכם כל פידבק, רעיון, הערה, הארה, טענה או דיווח על בעיה - כל מה שתראו לנכון להגיד לנו!

אפשר ליצור אתנו קשר דרך הטופס הזה באתר או פשוט לכתוב לנו לדוא"ל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. מתחת לכל מבחן באתר תמצאו כפתור לדיווח על שגיאה או תקלה, בלחיצה על כפתור זה יפתח טופס קטן שיאפשר לכם לדווח על שגיאה או תקלה ספציפית במבחן שבאותו עמוד. אנחנו מקבלים את כל הדיווחים ועושים את מה שניתן כדי לתקן את הבעיות והשגיאות בהקדם האפשרי.

אנחנו מקווים שתהנו ללמוד ולתרגל באתר, ושהוא יהיה כלי חשוב ומועיל עבורכם, ויעזור לכם לעבור את המבחן באנגלית בהצלחה!

שלכם בהערכה,

נמרוד (נימי) ויורי רונן

יוצרי אנסינימי

תודה על עזרתך בשיפור אנסינימי!

אנא פרט/י ככל הניתן על השגיאה/תקלה שמצאת בעמוד זה.